Naszym zdaniem
Duży, ciekawie zaprojektowany, otoczony zielenią hotel, pełen atrakcji hotel przy piaszczystej plaży. Aquapark, udogodnienia dla dzieci, przestronne i komfortowe pokoje, bogata formuła Ultra All Inclusive, szeroka oferta sportowa i rekreacyjna. Niezapomniany wypoczynek dla całej rodziny!
Położenie
Przy prywatnej piaszczystej plaży z pomostem (leżaki i parasole bezpłatne), 4 km od centrum Belek, ok. 27 km od lotniska w Antalyi, ok. 20 km od ruin starożytnego Aspendos.
Wyposażenie
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, restauracja główna Bellum (kuchnia międzynarodowa i lokalna), restauracja z przekąskami The Garden, bar z przekąskami przy basenie, restauracje a la carte (włoska Timo, azjatycka Sakura, turecka Turca, Savor - ryby, owoce morza, The Grill), naleśnikarnia, Chocolade House, kawiarnia, restauracja Elegance (VIP), lodziarnia, punkt z naleśnikami gozleme, bary (m. in. w lobby, przy basenie, przy plaży, w dyskotece, Viatmin Bar, Jazz Bar), bezpłatne Wi-Fi, wypożyczalnia samochodów, pralnia, fryzjer, sale konferencyjne.
Pokoje
Wszystkie pokoje są przestronne, komfortowe i gustownie urządzone. Na wyposażeniu: balkon lub taras, klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów, kapcie i szlafrok, kosmetyki), telewizja satelitarna, Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy i herbaty, żelazko i deska do prasowania, sejf, telefon.
Rodzaje pokoi:
Twin Superior Garden View - superior z widokiem na ogród, o powierzchni ok. 52 m kw., możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób.
Twin Superior Side Sea View - superior z bocznym widokiem na morze, o powierzchni ok. 52 m kw., możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób.
Family 2 bedrooms - pokój rodzinny składający się z dwóch sypialni (połączone drzwiami wewnętrznymi), 2 łazienek, 2 balkonów. Powierzchnia - ok. 84 m kw. Zakwaterowanie dla maks. 6 osób.
Duplex Family Room - rodzinny typu duplex, o powierzchni ok. 80 m kw., możliwość zakwaterowania maksymalnie 4 osób. Pokoje dwukondygnacyjne zlokalizowane na wyższych piętrach. Na parterze salon z 2 sofami i łazienka, na piętrze sypialnia i druga łazienka.
Corners Suite - suite o powierzchni ok. 70 m kw., możliwość zakwaterowania maksymalnie 4 osób. Składają się z salonu i sypialni oraz łazienki z jacuzzi.
Wyżywienie
Ultra All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w ciągu dnia, nocny bufet, lody i ciasta, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, alkohole międzynarodowe (alkohole premium - płatne), minibar (woda, napoje bezalkoholowe, słone i słodkie przekąski). Restauracje a la carte płatne.
Sport i rozrywka
Kompleks basenów zewnętrznych, basen ze zjeżdżalniami wodnymi, basen kryty, fitness, yoga, pilates, zumba, stretching, aqua aerobik, water polo, boccia, rzutki, łucznictwo, tenis (płatny sprzęt i oświetlenie), tenis stołowy, siatkówka plażowa, koszykówka, jacuzzi, sauna, łaźnia turecka, programy animacyjne w ciągu dnia i wieczorem, wieczorne pokazy, muzyka na żywo, dyskoteka, kino (okazjonalnie). Płatne: sporty wodne na plaży, zabiegi i masaże w centrum spa, kręgle, lekcje tenisa, salon gier, centrum piłkarskie.
Dla dzieci
Duży brodzik, brodzik przy basenie krytym, miniklub z grupami wiekowymi, minidyskoteki, plac zabaw na łączce, klub dla nastolatków, animacje, menu dziecięce, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce (na życzenie, w zależności od dostępności), indywidualna opieka nad dzieckiem (płatna), szlafroki, kapcie, kosmetyki pielęgnujące dla dzieci (do lat 12) w łazience, możliwość wypożyczenia akcesoriow niemowlęcych.
Warunki wjazdu do kraju
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.
Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines/Sun Express/Pegasus Airlines
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę).
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
* Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express i Pegasus Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń w okresie zimowym
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.