POŁOŻENIE
Usytuowany na wyspie Ciovo w zachodniej części miasta Trogir. Oddalony od centrum Trogiru ok. 3km, ok. 10km od portu lotniczego w Splicie. Przy hotelu znajduje się market i kiosk, najbliższe restauracje i bary w Trogirze; przystanek autobusowy obok hotelu (ok. 1,5-2 EUR/ 1 str./ Trogir).
PLAŻA
Publiczna - wydzielona część hotelowa, ok. 30m od hotelu (dojście ulicą), kamienista z wejściem do wody z drabinki (w wodzie kamienie, zalecane obuwie ochronne), część z platformą kamienną. Leżaki za opłatą; tuż przy plaży bar hotelowy z tarasem za opłatą.
HOTEL
Kategoria lokalna 3*
Zadbany, wybudowany w 2002r. Składa się z trzypiętrowego budynku głównego (40 pokoi typu standard) i dwupiętrowy budynek superior (10 apartamentów).
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
Ogólne i usługi: recepcja, lobby, parking, centrum konferencyjne. Hotel akceptuje karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.
Restauracje i bary: restauracja - dania w formie bufetu lub serwowane, obsługa kelnerska, bar.
INTERNET
Bezpłatny internet Wi-Fi w wyznaczonych strefach hotelu.
SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA
Bezpłatnie: basen (czynny 8.00-19.00, w sezonie letnim), parasole i leżaki przy basenie.
Odpłatnie: kort tenisowy (ok. 7 EUR/godz.), siatkówka, sporty wodne na plaży.
ZAKWATEROWANIE
Pokój typu Standard (budynek główny): ok. 17m, maksymalne obłożenie 3 + 1 dziecko 0-3 lat (bez dostawki).
Wyposażenie: łazienka (wanna lub prysznic, WC; suszarka do wypożyczenia w recepcji), TV/SAT, telefon, klimatyzacja czynna w ścisłym sezonie, zestaw do kawy i herbaty (za opłatą), minibar (za opłatą); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem.
WYŻYWIENIE
HB: śniadanie i kolacja, napoje za dodatkową opłatą.
INFORMACJE DODATKOWE
www.hotel-svetikriz.hr
WARUNKI WJAZDOWE
dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
CENA
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy przelot na trasie Warszawa Split Warszawa polskie linie lotnicze LOT, bagaż rejestracyjny do 23 kg na 1 osobę ( Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm.) bagaż podręczny 1 sztuka do 8 kg, opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.