KATEGORIA
***
REGION
Chorwacja/Północna Dalmacja
Intro
Hotel oferuje turystom wszystko to, co Chorwacja ma najpiękniejsze - chorwacką muzykę przy wieczorkach tanecznych, a także wyśmienitą chorwacką kuchnię. Większość pokoi z widokiem na księżycową wyspę Pag, część na przepiękny masyw Velebit. Obiekt oferuje dwa baseny zewnętrzny i wewnętrzny, plażę kamienisto-żwirową z łagodnym zejściem do wody. W odległości ok. 10 min spacerem znajduje się bajkowa plaża z pełną infrastrukturą, którą polecamy dla najmłodszych gości. Przy samym hotelu znajduje się sztuczny basen z podłożem z piasku idealnym dla dzieci (woda z zatoki). W hotelu istnieje możliwość wymiany waluty, niedaleko znajduje się poczta, bank oraz punkt medyczny.
Hotel Zagreb
- Blisko plaży
- Basen
- Pokoje rodzinne
- WYCIECZKA LOKALNA ZAGRZEB (opcja autokarowa)
- WYCIECZKA LOKALNA ZADAR (opcja autokarowa)
Plaża
- Około 50 m
- Betonowo - żwirowa
Hotel
- Odkryty basen kąpielowy
- Kryty basen kąpielowy (czynny w sezonie jesiennym)
- Restauracja
- Bar
- Sauna
- Strefa SPA *
* - Dodatkowo płatne
Pokoje
Pokoje 2-osobowe i 2-osobowe z możliwością 1 lub 2 dostawek.
Wyposażenie pokoi:
Telewizja
Łazienka (prysznic, wc)
Suszarka do włosów
Lodówka
Wi-Fi
Klimatyzacja
balkon
widok na morze lub góry
Wyżywienie
All Inclusive Light:
Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
Napoje do obiadokolacji: nielimitowany dostęp do wody, lokalnego piwa, wina, soku itp.
Full Board:
Śniadania w formie bufetu w godzinach 7.00 - 9.30
Obiad w formie bufetu z napojami i lodami w godzinach 12.30 - 14.00
Kolacja w formie bufetu z napojami w godzinach 18.45 - 20.30
Sport i rozrywka
- Basen odkryty
- Basen kryty (czynny w sezonie jesiennym)
Internet
Dostępny bezpłatnie w pokojach
Cena zawiera
7 noclegów | Transport autokarem lub dojazd własny| Wyżywienie (All Inclusive Light - śniadania i obiadokolacje lub Full Board +) | Ubezpieczenie KL 20000 EUR (w tym Choroby Przewlekłe), NNW 3000 EUR, bagaż 250 EUR | Opieka pilota | WYCIECZKA LOKALNA ZAGRZEB (w opcji autokarowej) | WYCIECZKA ZADAR (w opcji autokarowej) |Obowiązkowa składka na Turystyczny Fundusz Pomocowy - 10zł/osoba (bezzwrotny w przypadku rezygnacji z imprezy). | Obiwiązkowa składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 10zł/os.
Cena nie zawiera (obligatoryjne)
Opłata noclegowa - 1,40 EUR osoba dorosła/pokój/doba, 0,70 EUR/dziecko od 12-18 r.ż/pokój/doba (pobierana podczas zakwaterowania) - dzieci do lat 12 nie ponosżą opłaty noclegowej | Opłata za parking - 4 EUR / auto /doba (Tylko dojazd własny). | Opłata administracyjna 50 EUR/osoba.
Cena nie zawiera (opcjonalnie)
Wybór miejsca w autokarze - 40 zł / osoba
Transport autokarowy
Autokar (klimatyzacja, DVD, barek, WC)
Postoje organizowane są co około 3-4,5 godziny
Bagaż autokarowy:
- podręczny - jedna sztuka do 5 kg na osobę,
- zasadniczego - jedna sztuka do 20 kg na osobę w wymiarach oscylujących w granicach zwyczajowych norm (80 x 60 x 30cm).
Turyści, podróżujący razem mogą zabrać jeden wspólny większy bagaż dla 2 osób.
Godziny wyjazdu oraz miejsca zbiórek mogą ulec zmianie. Potwierdzone informacje przesyłane są mailowo najwcześniej 3 dni przed wyjazdem. Orientacyjne godziny i przykładowe miejsca wyjazdów:
Katowice 19:00 (Dworzec MDA ul. Sądowa 5),
Kraków 17:30 (MDA ul. Bosacka 18 (Górna płyta)),
Wrocław 16:00 (Dworzec Polbus ul. Sucha 1),
Łódź 16:00 (Dworzec autobusowy Fabryczna),
Warszawa 14:00 (Dworzec Metro Wilanowska),
Pszczyna 19:45 (Hotel Imperium ul. Bielska 54),
Bielsko- Biała 20:00 (dworzec PKS ul. Warszawska (Dolna płyta)).
Informacje dodatkowe
Zamawiający jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania wszelkich wymagań zdrowotnych, sanitarnych, paszportowych zamieszczonych na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych http://polakzagranica.msz.gov.pl.
Osoby poniżej 18 roku życia mogą podróżować jedynie pod opieką prawnego opiekuna lub osoby przez prawnego opiekuna upoważnionej do sprawowania opieki
Wszystkie usługi świadczone są w grupie.
Liczebność grupy zależy od liczby zgłoszeń i nie jest sprecyzowana.
Minimalna liczba uczestników do realizacji imprezy z transportem autokarowym wynosi 40 osób, dla imprezy z transportem lotniczym 4
Szczegółowe informację znajdziecie Państwo w:
Ogólne Warunki Uczestnictwa
Informacje Praktyczne
Standardowy Formularz Informacyjny
Klauzula Informacyjna