Naszym zdaniem
Luksusowy hotel przy pięknej piaszczystej plaży, niedaleko głównej wyspy Male, otwarty pod koniec 2020 r. Eleganckie wille z prywatnymi basenami, tropikalna sceneria, wyjątkowo oryginalnie zaaranżowane spa.
Dzieci mile widziane - od 12. roku życia.
Położenie
Północny Atol Male, ok. 54 km od międzynarodowego lotniska Velana.
Transfer łodzią motorową (ok. 60 minut). Istnieje możliwość (za doplatą) transferu hydroplanem (ok. 15 minut).
Wyposażenie
Lobby, recepcja, restauracja główna NooFaru z tarasem, widokiem na basen i ocean, restauracja Ke Un (specjalność: kuchnia Pacyfiku), restauracja włoska, snack bar Ufaa przy basenie, bar w spa, piwniczka win, bezpłatne łącza Wi-Fi, butik, room service, usługi foto, biblioteczka, ogródek ziołowy.
Pokoje
Beach pool villa - willa przy plaży; sypialnia, wiatrak sufitowy, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łazienka (wanna, prysznic, podwójna umywalka, toaleta, suszarka, szlafroki) - częściowo na zewnątrz, wyposażony taras z basenem.
Lagoon pool villa - willa nad laguną; sypialnia, wiatrak sufitowy, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łazienka (wanna, prysznic, podwójna umywalka, toaleta, suszarka, szlafroki) - częściowo na zewnątrz, wyposażony taras z basenem, zejście po schodkach do laguny.
Ocean pool villa - willa z panoramicznym widokiem na ocean; sypialnia, wiatrak sufitowy, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łazienka (wanna, prysznic, toaleta, suszarka, podwójna umywalka, szlafroki) - częściowo na zewnątrz, wyposażony taras z basenem, zejście po schodkach do laguny.
Całkowita powierzchnia każdej willi - ok. 105 m kw.
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetów
HB - śniadania (bufety) i kolacje (bufety), napoje płatne
All inclusive premium - śniadania (bufety), obiady (a'la carte), kolacje (bufety), kolacja a'la carte w Ufaa, kolacja w Ke Un (wymagane rezerwacje), przekąski przez cały dzień, kawa, herbata, espresso, cappuccino, woda mineralna, koktajle, likiery, wino, piwo, markowe alkohole, minibar (wyznaczone napoje i alkohole), szampan na powitanie, limitowane usługi pralni, 20 proc. zniżki na niektóre zabiegi w spa (dwa pierwsze dni pobytu), rejs Sunset Dolphin Cruise, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, kajaki (godzina dziennie), wstęp do wellness center, jedna grupowa lekcja snurkowania i windsurfingu.
Sport i rozrywka
Basen z widokiem na ocean, fitness center, sesje jogi, petanque, tenis stołowy, kajaki, stand up paddle, katamaran, centrum nurkowe, rejsy, wycieczki, wędkowanie, Baani Spa zaaranżowane na okrągłym tarasie nad wodą (sauna, łaźnia, gabinety zabiegowe z widokiem na ocean), okazjonalnie wieczorna rozrywka.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Uwagi
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Podróż z innym paszportem niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html