KATEGORIA
****
REGION
Chorwacja/Dalmacja
OPIS
Hotel Valamar Mateor, jest to hotel położony przy pieknej plaży, gdzie ciągną sie niesamowicie piekne widoki z wyspami i górami. Uznawany za jeden z topowych hoteli na Riwierze Makarskiej.
POŁOŻENIE
Odległość od miasta Makarska : 1 km
Odległość od dworca autobusowego: ok 300 m
Odległość od promu: ok. 500 m
Odległość od lotniska w Splicie: 75 km
PLAŻA
Hotel położony jest przy plaży żwirowej, ok. 30 m od hotelu. Parasole, leżaki i prysznice płatne.
Między hotelem a plażą promenada.
HOTEL UDOGODNIENIA
Hotel posiada wiele udogodnień: całodobowa recepcja, 2 restauracje, lobby bar, snack bar, bankomat, sklep, sale konferencyjne, ogród, taras, bezpłatny internet bezprzewodowy, basen infinity, basen dla dzieci,, bezpłatne parasole i leżaki przy basenach, pokój zabaw dla dzieci, pokój gier, miniklub, centrum Wellness & SPA, basen kryty,
POKOJE
Pokój standardowy- 2 oddzielne łóżka,klimatyzacja, TV SAT, sejf, WiFi, Mini bar (dodatkowo płatny), czajnik, łazienka z prysznicem lub wanną, suszarka
Pokój superior- , klimatyzacja, łazienka z prysznicem lub wanną, suszarka, WiFi, TV SAT, czajnik, sejf, minibar (dodatkowo płatny), balkon, boczny widok na morze
WYŻYWIENIE
Wyżywienie: Half Board z soft drinkami.
DODATKOWO PŁATNE
Dodatkowo płatne: parking, wypożyczalnia rowerów, zwierzęta, sauna, zabiegi na twarz i ciało, masaże, korty tenisowe, wypożyczalnia skuterów wodnych, łózeczka dla dzieci,
DODATKOWE INFORMACJE
*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
** Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
*** Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.