WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Villa Abbazia jest położony ok 200 m od plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 600 m. Miasto Rijeka jest oddalone o około 12 km (Pula około 85 km, Zagreb około 180 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 230 m od hotelu, do najbliższego supermarketu jest ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 200 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 700 m). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Church of Our Lady of the Annunciation (ok. 200 m), Maiden with the Seagull (ok. 400 m), Juraj Sporer Art Pavilion (ok. 400 m) oraz Villa Angiolina - Croatian Museum of Tourism (ok. 600 m). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 12 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 16 km szpital. Lotnisko (ZAG) położone jest ok. 185 km od hotelu. Kolejne lotnisko (RJK) jest oddalone o ok. 40 km.Wyposażenie :3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 13 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), klimatyzację oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu.Sport/czas wolny:W odległości ok. 200 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po włosku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Eurocard/MasterCard oraz Visa.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.